فنون جادویی طبیعت گرا- بخش اول

وقتی در فرهنگ عامیانه می گوییم قدرت جادویی خدا، منظوراین نیست که خداوند جادوگر است بلکه به جنبه عجیب و شگفت انگیز قدرت خدا اشاره می کنیم. خداوند ما پادشاهی است که کارش کار نیست، شاهکار است. هر حرکت اش بی نهایت هنرمندانه و هوشمندانه است. پاسخ همه مسایل انسان در بازگشت به طبیعت است زیرا بازگشت به طبیعت بازگشت به حضور خداست و حضور خدا حلال همه مسایل.
درمان همه بیماریها در طبیعت نهفته است زیرا جریان زندگی در درون طبیعت نهاده شده است. طبیعت طریق الهی است. پس از طریق آن می توان به حضور خدا رسید. طبیعت بزرگترین آموزگار ما بوده و هنوز مانده و چرا پس از این نماند!
پریا(شباب حسامی)

سلامتی و نیروبخشی
معنویت طبیعت گرا هیچگاه ادعا نمی کند که فرار از رنج و غم، هدف زندگی است، بلکه وسایلی در اختیارمان قرار می دهد که بتوانیم با این پدیده های طبیعی تشکیل دهنده زندگی کنار بیاییم. حداقل در سالهای اولیه زندگی، در زمانی که هنوز قوی و جوان هستیم، بطور طبیعی از سلامتی برخورداریم. بیماری در این دوره از زندگی ماشی از عدم تعادل است، بنابراین این امکان وجود دارد که بیماری را برطرف ساخته و سلامتی را باز گردانیم. درمان از طریق مواد معدنی و گیاهان دارویی که از دیدگاه باطنی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است، می تواند توازنی را که به آن نیاز داریم به ما بازگرداند.

اهمیت گیاهان
ما انسان ها به عنوان موجودی زنده به گیاهان وابسته ایم. آنها منشا اولیه و اصلی حیات در روی زمین هستند. تمام اکسیژنی که تنفس می کنیم، توسط گیاهانی که روی زمین و یا در اعماق اقیانوسها وجود دارند تولید می شود. بدون زندگی گیاهی، زندگی حیوانی نمی تواند وجود داشته باشد و این شامل انسان نیز می شود.
گیاهان از ما نگهداری و حمایت می کنند، چه به طور مستقیم که آنها را به مصرف می رسانیم و چه غیر مستقیم که از حیوانات استفاده می کنیم و آنها نیز به نوبه خود از گیاهان استفاده می کنند. گیاهان ماند انسانها دارای حیات اند آنها نیز دوران تولد، رشد، بلوغ، پژمردگی و مرگ را پشت سر می گذارند؛ اگر چه اغلب با معیار زمانی متفاوتی نسبت به انسان این مراحل را طی می کنند. بعضی از گیاهان در طی یکسال، تمام دوره کامل زندگی شن سپری می شود، درحالیکه بعضی دیگر ممکن است هزاران سال عمر کنند.
فنون جادویی طبیعت گرا(2)
نویسنده: نیگل پنیک
مترجم: فرشته جنیدی

به نقل از سایت : www.naturefront.org

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

سلام
به به
انجمن جبهه طبیعت وبلاگ هم داره!!!! چه جالب ... جناب شما اجازه بدی یا ندی ما لینکت کردیم....

رفیق

سلام
شما رو لینکیدم
بیا از این عکس حالشو ببر...

دوست 1387/05/22 ساعت 23:09

سلام ..انجمن عضو می گیره...چه جوری؟؟؟

عموزاده 1387/08/10 ساعت 00:16

نبینم دیگه کسی جبهه طبیعتو مسخره کنه

عموزاده خیلی ناراحت شد

الهه 1388/07/10 ساعت 02:12

سلام . مقاله ی جالبی بود
و فقط طبیعت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد